Լաբորատորրիայի աշխատակից Թամարա Սարգսյանի հեղինակած "Մանկավարժների էմպաթիայի գնահատման և զարգացման ուղեցույց"-ը "Հոգեբանական աջակցություն դպրոցին" շարքից է, որը նախատեսված է մանկավարժների հոգեբանական
տեղեկացվածության բարձրացման, հաղորդակցման, հմտությունների զարգացման, անձնային և մասնագիտական ինքնազարգացման համար:
"Հոգեբանական աջակցություն դպրոցին" շարքով ՀՊՄՀ Հոգեբանության գտահետազոտական լաբորատորիայի կողմից ներկայացվում են մանկավարժների միջմշակութային հաղորդակցման 4 բաղադրիչի` ռեֆլեքսիվության, հանդուրժողականության, էմպաթիայի և ազդեցիկության գնահատման և զարգացման ուղեցույցեր:
Սույն ձեռնարկում ընդգրկված են էմպաթիայի գնահատման և զարգացման մեթոդական նյութեր:
Ուղեցույցը ձեռք բերելու համար խննդրում ենք կապնվել մեզ հետ` մեր հիմնական կոնտակտներով:
տեղեկացվածության բարձրացման, հաղորդակցման, հմտությունների զարգացման, անձնային և մասնագիտական ինքնազարգացման համար:
"Հոգեբանական աջակցություն դպրոցին" շարքով ՀՊՄՀ Հոգեբանության գտահետազոտական լաբորատորիայի կողմից ներկայացվում են մանկավարժների միջմշակութային հաղորդակցման 4 բաղադրիչի` ռեֆլեքսիվության, հանդուրժողականության, էմպաթիայի և ազդեցիկության գնահատման և զարգացման ուղեցույցեր:
Սույն ձեռնարկում ընդգրկված են էմպաթիայի գնահատման և զարգացման մեթոդական նյութեր:
Ուղեցույցը ձեռք բերելու համար խննդրում ենք կապնվել մեզ հետ` մեր հիմնական կոնտակտներով:
Комментариев нет:
Отправить комментарий