Լաբորատորրիայի աշխատակից Նաիրա Հարությունյանի հեղինակած
"Մանկավարժների ռեֆլեքսիվության գնահատման և զարգացման մեթոդական ուղեցույց"-ը "Հոգեբանական աջակցություն դպրոցին" շարքից է, որը նախատեսված է մանկավարժների հոգեբանական
տեղեկացվածության բարձրացման, հաղորդակցման, հմտությունների զարգացման, անձնային և մասնագիտական ինքնազարգացման համար:
"Հոգեբանական աջակցություն դպրոցին" շարքով ՀՊՄՀ Հոգեբանության գտահետազոտական լաբորատորիայի կողմից ներկայացվում են մանկավարժների միջմշակութային հաղորդակցման 4 բաղադրիչի` ռեֆլեքսիվության, հանդուրժողականության, էմպաթիայի և ազդեցիկության գնահատման և զարգացման ուղեցույցեր:
Սույն ձեռնարկում ընդգրկված են ռեֆլեքսիվության գնահատման և զարգացման մեթոդական նյութեր:
Ուղեցույցը ձեռք բերելու համար խնդրում ենք կապնվել մեզ հետ` մեր հիմնական կոնտակտներով կամ ներբեռնել էլեկտրոնային տարբերակն այստեղից:
"Մանկավարժների ռեֆլեքսիվության գնահատման և զարգացման մեթոդական ուղեցույց"-ը "Հոգեբանական աջակցություն դպրոցին" շարքից է, որը նախատեսված է մանկավարժների հոգեբանական
տեղեկացվածության բարձրացման, հաղորդակցման, հմտությունների զարգացման, անձնային և մասնագիտական ինքնազարգացման համար:
"Հոգեբանական աջակցություն դպրոցին" շարքով ՀՊՄՀ Հոգեբանության գտահետազոտական լաբորատորիայի կողմից ներկայացվում են մանկավարժների միջմշակութային հաղորդակցման 4 բաղադրիչի` ռեֆլեքսիվության, հանդուրժողականության, էմպաթիայի և ազդեցիկության գնահատման և զարգացման ուղեցույցեր:
Սույն ձեռնարկում ընդգրկված են ռեֆլեքսիվության գնահատման և զարգացման մեթոդական նյութեր:
Ուղեցույցը ձեռք բերելու համար խնդրում ենք կապնվել մեզ հետ` մեր հիմնական կոնտակտներով կամ ներբեռնել էլեկտրոնային տարբերակն այստեղից:
Комментариев нет:
Отправить комментарий