воскресенье, 5 октября 2014 г.

Մանկավարժների ռեֆլեքսիվության գնահատման և զարգացման մեթոդական ուղեցույց

Լաբորատորրիայի աշխատակից Նաիրա Հարությունյանի հեղինակած
"Մանկավարժների ռեֆլեքսիվության գնահատման և զարգացման մեթոդական ուղեցույց"-ը  "Հոգեբանական աջակցություն դպրոցին" շարքից է, որը  նախատեսված է մանկավարժների հոգեբանական
տեղեկացվածության բարձրացման, հաղորդակցման, հմտությունների զարգացման, անձնային և մասնագիտական ինքնազարգացման համար:

"Հոգեբանական աջակցություն դպրոցին" շարքով ՀՊՄՀ Հոգեբանության գտահետազոտական լաբորատորիայի կողմից ներկայացվում են մանկավարժների միջմշակութային հաղորդակցման 4 բաղադրիչի` ռեֆլեքսիվության, հանդուրժողականության, էմպաթիայի և ազդեցիկության գնահատման և զարգացման ուղեցույցեր:


Սույն ձեռնարկում ընդգրկված են ռեֆլեքսիվության գնահատման և զարգացման մեթոդական նյութեր:


Ուղեցույցը ձեռք բերելու համար խնդրում ենք կապնվել մեզ հետ` մեր հիմնական կոնտակտներով կամ ներբեռնել էլեկտրոնային տարբերակն այստեղից:

Комментариев нет:

Отправить комментарий