ՀՊՄՀ Հոգեբանության գիտահետազոտական լաբորատորիան իր կազմով
մասնակցություն ունեցավ ս.թ. հոկտեմբերի 10-12 ԵՊՀ Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետի կողմից կազմակերպված "Արդիականության մարտահրավերները. փիլիսոփայական և հոգեբանական հիմնախնդիրներ" գիտաժողովին:
Աշխատակիցների հոդվածները ամփոփվեցին գիտաժողովի նյութերի ժողովածուի մեջ:
Գիտաժողովի շրջանակներում ներկայացված հոդվածներն են`
մասնակցություն ունեցավ ս.թ. հոկտեմբերի 10-12 ԵՊՀ Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետի կողմից կազմակերպված "Արդիականության մարտահրավերները. փիլիսոփայական և հոգեբանական հիմնախնդիրներ" գիտաժողովին:
Աշխատակիցների հոդվածները ամփոփվեցին գիտաժողովի նյութերի ժողովածուի մեջ:
Գիտաժողովի շրջանակներում ներկայացված հոդվածներն են`
- Բեգոյան Ա.Ն. Դիսմորֆոֆոբիա: մարմնի խաթարված պատկերը եվ հավատը դրա նկատմամբ // Արդիականության մարտահրավերները. փիլիսոփայական և հոգեբանական հիմնախնդիրներ: ԵՊՀ 95-ամյակին և ԵՊՀ Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետի 50-ամյակին նվիրված միջազգային գիտաժողովի նյութերի ժողովածու. - Եր.: ԵՊՀ հրատ., 2014. - 492 էջ.; էջ 171-173:
- Խուդոյան Ա.Ս. Ներշնչվողականության առանձնահատկությունները նախադպրոցական և կրտսեր դպրոցական տարիքում // Արդիականության մարտահրավերները. փիլիսոփայական և հոգեբանական հիմնախնդիրներ: ԵՊՀ 95-ամյակին և ԵՊՀ Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետի 50-ամյակին նվիրված միջազգային գիտաժողովի նյութերի ժողովածու. - Եր.: ԵՊՀ հրատ., 2014. - 492 էջ.; էջ 188-192:
- Հարությունյան Ն.Ս. Առաջին կուրսեցիների սպասումների բովանդակային առանձնահատկությունները // Արդիականության մարտահրավերները. փիլիսոփայական և հոգեբանական հիմնախնդիրներ: ԵՊՀ 95-ամյակին և ԵՊՀ Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետի 50-ամյակին նվիրված միջազգային գիտաժողովի նյութերի ժողովածու. - Եր.: ԵՊՀ հրատ., 2014. - 492 էջ.; էջ 326-329:
- Սարգսյան Թ.Ա. Տեքստի բաղադրիչների հոգեբանականացման հիմնախնդիրը // Արդիականության մարտահրավերները. փիլիսոփայական և հոգեբանական հիմնախնդիրներ: ԵՊՀ 95-ամյակին և ԵՊՀ Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետի 50-ամյակին նվիրված միջազգային գիտաժողովի նյութերի ժողովածու. - Եր.: ԵՊՀ հրատ., 2014. - 492 էջ.; էջ 432-435:
- Քելոյան Մ.Հ. Ուսումնական դրդապատճառների և արժեքային համակարգի բաղադրիչների միջև հարաբերակցային կապերը բարձրագույն մանկավարժական կրթությունում // Արդիականության մարտահրավերները. փիլիսոփայական և հոգեբանական հիմնախնդիրներ: ԵՊՀ 95-ամյակին և ԵՊՀ Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետի 50-ամյակին նվիրված միջազգային գիտաժողովի նյութերի ժողովածու. - Եր.: ԵՊՀ հրատ., 2014. - 492 էջ.; էջ 287-290:
Комментариев нет:
Отправить комментарий