понедельник, 13 октября 2014 г.

Մանկավարժների հանդուրժողականության ինքնագնահատման և զարգացման ուղեցույց

Լաբորատորրիայի գիտաշխատող Մարի Քելոյանի հեղինակած "Մանկավարժների
հանդուրժողականության ինքնագնահատման և զարգացման ուղեցույց"-ը  "Հոգեբանական աջակցություն դպրոցին" շարքից է, որը  նախատեսված է մանկավարժների հոգեբանական տեղեկացվածության բարձրացման, հաղորդակցման, հմտությունների զարգացման, անձնային և մասնագիտական ինքնազարգացման համար:

"Հոգեբանական աջակցություն դպրոցին" շարքով ՀՊՄՀ Հոգեբանության գտահետազոտական լաբորատորիայի կողմից ներկայացվում են մանկավարժների միջմշակութային հաղորդակցման 4 բաղադրիչի` ռեֆլեքսիվության, հանդուրժողականության, էմպաթիայի և ազդեցիկության գնահատման և զարգացման ուղեցույցեր:

Սույն ձեռնարկում ընդգրկված են հանդուրժողականության ինքնագնահատման և զարգացման մեթոդական նյութեր:

Ուղեցույցը ձեռք բերելու համար խննդրում ենք կապնվել մեզ հետ` մեր հիմնական կոնտակտներով:

Комментариев нет:

Отправить комментарий